گروه تخصصی نواندیشبان

گروه تخصصی نواندیشبان

گروه تخصصی نواندیشبان

کلمات کلیدی

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت مدیریت اثربخش جلسات

نمونه سوالات بهیاری ویژه دانش آموزان ورودی دبیرستان پایه دهم

اموزش کاربردی میکروکنترلرهای avr

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

راهنمای فارسی اینورتر میکرومستر 440 + درایو Micro master 440

کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان .

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی.

اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E

پاورپوینت سازه نگهبان.

پاورپوینت آموزش الگوریتم نویسی.

پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی.

پاورپوینت نظریه کلاین درباره روابط موضوعی.

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرصت های سرمایه گذاری و توانایی مدیران.

مطالعه

طرح مرمت و احیاء حمام روستای فارسیان گالیکش

آسیب شناسی

پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه آشپزی.

انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار.

سوالات پایانترم درایو.

اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک .

پاورپوینت اسلاید در مورد جزیره قشم .


پاورپوینت هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

این مقاله به موضوع هوش هیجانی و کاربرد آن در مدیریت سازمان‌ها می‌پردازد هوش هیجانی تعریف شده و با هوش تحصیلی مقایسه می‌شود شرایط بروز هوش هیجانی و استعدادهای فردی برای ایجاد هوش هیجانی تشریح می‌شوند سپس کاربرد هوش هیجانی در مدیریت بازار بررسی می‌شود هم‌چنین به موضوع هوش بین فردی، امید و خوش‌بینی و نقش آنها در مدیریت بازار پرداخته می‌شود

دانلود پاورپوینت هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

پاورپوینت هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار
هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار
Emotional intelligence is a new tool in market management
هوش هیجانی
هوش تحصیلی
هوش بین فردی
مدیریت بازار
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 755 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

مدیریت و یا عامل انسانی مهمترین دلیل تحولاتی است که امروز بشر در همه زمینه‌ها و به هر شکلی در جوامع گوناگون شاهد آن است. در واقع عامل انسانی است که تفاوت‌های فاحش امروز زندگی بشر با شرایط گذشته‌اش را رقم زده است. اگر این عامل از زندگی روزمره حذف شود در واقع توسعه و پیشرفت از زندگی انسان حذف می‌شود. برای تغییر و حرکت بسوی شرایط بهتر علاوه بر عواملی چون سرمایه، مواد اولیه و غیره مهمترین و اصلی‌ترین عامل نیروی انسانی است. در واقع ثروت و دارایی هر جامعه‌ای تنها و تنها نیروی انسانی است. این دیدگاه شاید افراطی بنظر برسد ولی واقعیت‌های پیشرو در جوامع گوناگون این امر را ثابت می‌کند. اگر یک جامعه را با همه امکانات مادی و ثروت‌های بیکران با جامعه‌ای که از همه این امکانات بی‌بهره است مقایسه کنیم و مشاهده کنیم که جامعه فاقد ثروت از توان و قدرت بالاتری برخوردار است تنها عاملی که این مسئله را ایجاد کرده باید عامل انسانی باشد در زمینه امور اقتصادی و تجاری مانند همه دیگر بخش‌های اجتماعی عامل انسانی مهم و حیاتی است. مقاله حاضر نگاهی دارد به یکی از دیدگاه‌های جدید در زمینه مدیریت تجاری.
نخستین توجهی که در عرصه مدیریت و تجارت به صورتی جدی به رفتار مناسب با عوامل انسانی مبذول گشت به التون مایو استاد دانشگاه هاروارد مربوط می‌شود. وی در تحقیقاتی که در شرکت برق وسترن انجام داد و به تحقیقات هاتورن معروف شد به این نتیجه مهم رسید که توجه به عامل انسانی مهم ترین ابزار در رشد انگیزش و بهره‌وری سازمان‌ها و کارکنان آنها است. در واقع بعد از آنکه تیلور اصول مدیریت علمی خود را منتشر و اجرا نمود انقلابی در بهره‌وری سازمان‌ها رخ داد، اما به همان نسبت اداره سازمان‌ها را به سمت شیوه‌های مکانیکی که موجب کاهش رضایت کارکنان می‌شد سوق داد. تلاش‌های التون مایو که در واقع آغازگر جنبشی نوین در عرصه مدیریت بود و به مکتب رفتارگرایان معروف گشت باعث شد مدیران و نخبگان تجاری توجهی ویژه به عامل روحیه انسانی در داخل و خارج از سازمان نمایند. شکوفایی شیوه رفتارگرایان مربوط به سال‌های ۱۹۳۰ می‌شود با این وجود تا به حال این بینش اعتبار خود را حفظ نموده است. طوری که حالا در تقسیم‌بندی‌هایی که برای نگرش مدیریتی مدیران به کار می‌رود آنها را به دو دسته کارمندگراها و کارگراها تقسیم می‌کنند که در واقع تمایزی است بین کسانی که اولویت و تمرکز خود را بر انجام کار بدون توجه به روحیه دیگران می‌دهند و کسانی که روحیه کارکنان و انگیزش آنان  را در نظر می‌گیرند. ناگفته پیداست بهترین شیوه روشی  است که هر دو وجه را یعنی کارگرایی و کارمند گرایی را در اوج دارا باشد.

هوش هیجانی به نظر می‌رسد می‌تواند شکل تکامل یافته‌ای از توجه به انسان در سازمان‌ها باشد و ابزاری نوین و شایسته در دستان مدیران تجاری و تئوریسین‌های بازار برای هدایت افراد درون سازمان و مشتریان برون سازمان و تأمین رضایت آنها.

 


دانلود پاورپوینت هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۲
مجید اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی