گروه تخصصی نواندیشبان

گروه تخصصی نواندیشبان

گروه تخصصی نواندیشبان

کلمات کلیدی

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت مدیریت اثربخش جلسات

نمونه سوالات بهیاری ویژه دانش آموزان ورودی دبیرستان پایه دهم

اموزش کاربردی میکروکنترلرهای avr

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

راهنمای فارسی اینورتر میکرومستر 440 + درایو Micro master 440

کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان .

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی.

اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E

پاورپوینت سازه نگهبان.

پاورپوینت آموزش الگوریتم نویسی.

پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی.

پاورپوینت نظریه کلاین درباره روابط موضوعی.

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرصت های سرمایه گذاری و توانایی مدیران.

مطالعه

طرح مرمت و احیاء حمام روستای فارسیان گالیکش

آسیب شناسی

پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه آشپزی.

انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار.

سوالات پایانترم درایو.

اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک .

پاورپوینت اسلاید در مورد جزیره قشم .

ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان
 

هدف از این پایان نامه ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان می باشد


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 193
حجم 420 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی


توضیحات کامل
 

این پایان نامه در مورد شبکه های اجتماعی و با عنوان ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان می باشد.علی رغم ممنوعیت شبکه های اجتماعی در ایران، تعداد قابل توجهی از کاربران ایرانی، عضو شبکه های اجتماعی فیلتر شده هستند. سایت خبری عصر ایران تعداد کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی فیس بوک را در داخل کشور 6 تا 12 میلیون نفر و رئیس فناوری و اطلاعات سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان کشور نیز تعداد کاربران ایرانی فیس بوک را 17 میلیون نفر برآورد نموده است (شهابی و بیات، 1391: 64). 

 

 

با توجه به اهمیت شبکه های اجتماعی مجازی در عصر حاضر که با محبوبیت بی نظیر جهانی روبرو هستند و اینکه هر روز چندین هزار کاربر عضو این شبکه های اجتماعی مجازی می شود و همچنین با توجه به اینکه اکثریت کاربران شبکه های اجتماعی مجازی دانشجو می باشند و اکثریت دانشجویان عضو شبکه های اجتماعی مجازی می باشند و دانشجویان هم هم با توجه به محیطی که در آن قرار دارند و دسترسی آسان تر به اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی بهتر با سازوکارهای شبکه های اجتماعی مجازی آشنایی دارند

 

 

و همچنین با توجه به اینکه در دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشجویانی از اقوام مختلف و به خصوص قوم بلوچ در آن مشغول به تحصیل می باشند، موضوع رابطه شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی را انتخاب کرده ایم. پس در تحقیق حاضر به دنبال بررسی رابطه شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان می باشیم و فرضیه اصلی تحقیق این می باشد که آیا شبکه های اجتماعی که از وسایل ارتباطی جدید و بعدی از جهانی شدن در حوزه ارتباطات می باشند رابطه ای با هویت جمعی دانشجویان دارند یا اینکه این شبکه های اجتماعی رابطه خنثی ای با هویت جمعی دارند.

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب

1- فصل اول: کلیات                                                   1
1-1-مقدمه                   2
1-2-بیان مساله               4
1-3-اهداف تحقیق         7
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق                                         7
1-5- تعاریف مفاهیم و اصطلاحات کلیدی                        9

 

 

 

2- فصل دوم: چارچوب نظری و تجربی تحقیق   10
2-1- پیشینه تحقیق          11
2-1- 1-مطالعات انجام شده داخلی                                    11
2-1-2- مطالعات انجام شده خارجی                                  14
2-1- 3-جمع بندی پیشینه تحقیق                                       17
2-2- مبانی نظری           18
2-2-1- هویت               18
2-2-1-1- هویت اجتماعی                                               19
2-2-1-2 کنش متقابل نمادین                                           20
2-2-1-3- سایر نظریه پردازان                                             21
2-2-2- شبکه های اجتماعی مجازی                                    23
2-2-3- شبکه های اجتماعی مجازی و هویت                       25
2-2-3-1- بری ولمن         25
2-2-3-2-آنتونی گیدنز     26
2-2-3-3- رولند رابرتسون                                                   27
2-2-3-4- مالکوم واتزر     28
2-2-3-5- مانوئل کاستلز  30
2-2-3-6- حوزه عمومی هابرماس                                      31
2-2-3-7- نظریه کاشت    31
2-2-3-8-نظریه استفاده و رضامندی                                     32
2-2-3-9- فیس بوک و هویت                                             32
2-3- چارچوب نظری تحقیق                                                34
2-4- فرضیه های تحقیق       37

 

 

 

3-فصل سوم: روش شناسی                                              39
3-1- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات                                 40
3-2- تعاریف مفاهیم           40
3-2-1- تعاریف مفهومی متغیرهای تحقیق                         40
3-2-2- تعاریف عملیاتی متغیرهای تحقیق                           43
3-3- سنجش                    48
3-3-1 طیف لیکرت          48
3-4- اعتبار و پایایی           49
3-5- جامعه آماری و حجم نمونه                                         50
3-6- مراحل انتخاب نمونه                                                   50
3-7- ابزار های تحلیل داده ها                                               52

 

 


4- فصل چهارم:یافته های تحقیق                                 53
4-3-وضعیت تأهل پاسخگویان
جدول شماره (4-3) توزیع پاسخگویان برحسب وضعیت تأهل
4-4-تحصیلات پاسخگویان
جدول شماره (4-4) توزیع پاسخگویان برحسب تحصیلات
4-5-دانشکده
جدول شماره (4-5) توزیع پاسخگویان به تفکیک دانشکده
4-6-میزان درآمد پاسخگویان
جدول شماره (4-6) توزیع پاسخگویان برحسب میزان درآمد خانوار
4-7-تعلق داشتن به طبقه
جدول شماره (4-7). توزیع پاسخگویان به تفکیک تعلق داشتن به طبقه
4-8-قومیت پاسخگویان
جدول شماره (4-8) توزیع پاسخگویان برحسب قومیت
4-9-میزان استفاده از اینترنت
جدول شماره (4-9) توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان استفاده از اینترنت
4-10-عضویت در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-10) توزیع پاسخگویان برحسب عضویت در شبکه های اجتماعی مجازی
4-11-میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-11) توزیع پاسخگویان برحسب میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
4-12-سابقه عضویت از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-12) توزیع پاسخگویان برحسب سابقه عضویت در شبکه های اجتماعی
4-13-تعداد دوستان در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-13). توزیع پاسخگویان برحسب تعداد دوستان در شبکه های اجتماعی
4-14-میزان احساس آزادی در شبکه های اجتماعی مجازی
4-15-نوع استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-15). توزیع پاسخگویان برحسب نوع استفاده از شبکه های اجتماعی
4-16-نوع صفحات ایجاد شده و نوع اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی
جدول شماره (4-16) توزیع پاسخگویان برحسب اشتراک و نوع صفحات ایجاد شده در شبکه های اجتماعی
4-17-نوع لایک و کامنت
جدول شماره (4-17). توزیع پاسخگویان برحسب نوع لایک و کامنت در شبکه های اجتماعی
4-18-نوع گروه ها و تالارها
جدول شماره (4-18). توزیع پاسخگویان برحسب نوع عضویت در گروه ها و تالارها در شبکه های اجتماعی
-19-نوع مخاطب
جدول شماره (4-19). توزیع پاسخگویان برحسب نوع مخاطبان در شبکه های اجتماعی
-20-نوع اخبار در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-20) نوع اخبار پاسخگویان در شبکه های اجتماعی مجازی
4-21-میزان تعلق به هویت ملی
جدول شماره (4-22-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت ملی به تفکیک گویه
جدول شماره (4-21-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت ملی
4-22- میزان تعلق به هویت قومی
جدول شماره (4-22-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت قومی به تفکیک گویه
جدول شماره (4-22-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت قومی
4-23-میزان تعلق به هویت مذهبی
جدول شماره (4-23-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت مذهبی به تفکیک گویه
میزان را دارند.
جدول شماره (4-23-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت مذهبی
4-24-میزان تعلق به هویت جهانی
جدول شماره (4-24-1). توزیع پاسخگویان برحسب تعلق به هویت جهانی
جدول شماره (4-24-2). توزیع پاسخگویان برحسب تعلق به هویت جهانی
4-25-رابطه بین ابعاد هویت جمعی (هویت ملی، قومی، مذهبی و جهانی)
4-26-رابطه بین ابعاد هویت ملی
جدول (4-26) رابطه بین ابعاد هویت ملی
4-27-رابطه بین ابعاد هویت مذهبی
جدول (4-27) رابطه بین ابعاد هویت مذهبی
-رابطه بین ابعاد هویت قومی
4-2- آزمون فرضیات          82

 

 


5- فصل پنجم: نتیجه گیری                                          
5-1- بحث و نتیجه گیری   112
5-2- پیشنهادات                118

 

 

منابع                                

پیوست                             


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی